14 Ekim 2010 Perşembe

Oğluşum uf oldu:(



Ben diyorum size var üsütümüzde bişeyler. Hadi ben yarı ayakta yarı yatakta idare ediyorum da, fıtık girp derken, üstüne oğluşum iş kazası geçirdi bugün. Şu yukarda görmüş olduğunuz yakışıklı varya işte o benim prensim. (oğlan anaları böyle işte, pekte böbürlenirler delikanlısıyla) ama ben böbürlenmekte haksızımıyım ya, dur maşallah diyeyim (sizde deyin bakim) dilimi ısırayım, annelerin nazarı daha çok değermiş. Mahallenin, okulun "behlülü" diyolar, dizi bitti ama lakabı kaldı oğlumda, hani "istemezük" dediğine bakmayın, yan cebime misali, altan altan hoşuna gidiyor. 
Kazamıza gelince çok şükür büyük bir badireyi hafif atlatarak geçirdik. Yaz başında bir paylaşımda bahsetmiştim, oğlum gıda teknisyenliği son sınıf öğrencisi, bu yıl eğitim döneminde ki stajını da "ÖZSÜT" e yapıyor, güzel kaliteli sağlık ve büyük bir fabrika, fabrika diyorum çünkü artık kurumsallaşmışlar. Bugün oğlum iş yerinde ayağına 30 Kg. koli düşüyor ve ayak tarağında şimdilik ezilme var diyerek alçıya alındı ama asıl netice pazartesi günü alınacak. Yani şu anda yatak döşek durmumu oğluma bırakmış durumdayım. Pek nazlıyız sormayın, hastalığın tadını çıkarıyor, hani sorsanız neredeyse menun olduğunu söyliycek bu durumdan.

Bu arada gündüzleri artık olmadığım için, sizlere eskisi gibi sık gelemesem de, biliniz ki izlenmektesiniz, hemde gönülden kaplten. Ziyarete gelen, beğenenen, yorum bırakan herkese bir kez daha teşekkür ediyorum. Boşluklarım da hazırladığım paylaşımlarla benden haberdar olucaksınız. Tabi beğenilerinizi ve düşüncelerinizi bekleyerek.

Sevgili Bayram Kombesi ise beni mimlemiş sağolsun, hatırlanmak, mimlenmek elbet güzel de, bu sağlık sorunlarından dolayı bir türlü fazla adapte olamıyor ve pc başında fazla kalamıyorum, en azından bu aralar. İnşallah işler yoluna girince hiç olmazsa akşamları sizinle daha rahat olucam. Oyüzden bu güzel "mim" için arkadaşıma teşekkür ediyor, ve bu konuda daha fazla detay ayıramadığım için hem kendisine hem sizlere özrümü bildiriyorum. Sağlıklı günlerde görüşmek üzere, arkadaşlar, iyiki varsınız. Sevgiler, selamlar, mutluk ve huzurlu kalınız.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP