21 Eylül 2010 Salı

Kolye Ucu


Bu aralar kafam o kadar doluki anlatamam, düşüncelerimi hissettiklerimi anlatamaz oldum. İki kelimeyi bir türlü biraraya getiremiyorum, yazacak o kadar çok şey varki aslında. Hiçbirinize doğru dürüst yorum bile bırakamıyorum, kusuruma bakmayın lütfen. Üsteki resimde yeni kolye uçları modelleri var, bakalım beğenecekmisiniz.

Geçen hafta oğluşum kreşe başladı, alışamadı bir türlü. Hergün gözlerinin altı şiş, mor mor geliyor kuzucum. Benim yakışıklı prensim, uysal, sevgi dolu, sevecen bıdığım, evimin minik erkeği...........kıyamam ben ona, ama mecburuz artık başlama zamanı gelmişti kuzucuğumun. Prensesim daha 17 aylıkken başlamıştı kreşe, oğluşum şanslı ona göre ama, ana yüreği bu arkadaşlar kıyamıyorum o gözlerine, o hassasiyetine. Oyyy oyyy paran çok olacak oturacaksın evinde, kuzucukların da olacak dizinin dibinde..............



Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP