2 Eylül 2010 Perşembe

İğne Oyası Sehpa Takımı

Hafta sonu evde yavaş yavaş bayram temizliğine başladım. Örtüleri değiştirmek için sandığı karıştırırken bir şey buldum ki dünyalar benim oldu ( önce :D ) aman allahım çeyizimde nasılda unutmuşum meğer iğne oyası sehpa takımı varmış diye ama sonra hüsrana uğradım nedenmi ? hemen telefona sarılıp annemi aradım: anneeee sandıkta ne buldum biliyormusun, iğne oyası takım yippuuuu diyerek :DDD; ama canım annem duruma hemen müdahale etti, sakın kullanma onlarııı onu İrem'e babannesi ilk doğum gününde kızımın ilk çeyizi olsun diye getirmişti yaaaa :((( Arkadaşlarr dumur oldum anlıyacağınız yaaa, insan bu kadar unutkanlaşabilirmi birrrr, ikincisi isee yawww kızımınmış tüh beaaa diyerek :DDD banada sadece resimlerine bakmak kaldı anlıyacağınız. Buyrun işte size resimleriiii:


Nasıl güzel dimi? Sevgiliii kayınvalideciğim, annem annem ne olurdu şu kızına da bi takım alsaydın beeee, mis gibi sererdik bayram arifesi örtüleri her yere yahu :DDD

Sandıktan birde tepsi örtüsü çıktı, yapımı basit aslında belki yapmak isteyen olur diye yakından çektim hadi buyrun bakalım........


Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP