7 Eylül 2010 Salı

Bir başka tema daha -My new theme design



İşte bitiridiğim yeni tema. Pembe Tatlar beni epeydir bekliyordu. sevgili Aslı nın umarım bu bekleyişi boşa çıkmamıştır. Değişik bir görsel oldu, bu kadar marifete ve böyle güzel sunumları saklamak haksızlık olur diyerek headerını kendi resimleriyle bezeyip hoşluklar yaptım, kategorileri çok olması sebebiyle menülere sığmaınca yan tarafa aldım, kendisi çok beğendi inşallah içine sinmiştir. Güle güle ve lezziz paylaşımlarla daha nice dostluklara imzasını atar inşallah. Bugün bir başka arkadaşın hazırlıyorum yarın onunla size yine merhaba diyeceğim, şimdilik sevgiyle sağlıkla kalınız. Bu aralar yorumlarınıza cevap yazamıyorum, affola diyorum ama tema ve bloglarınızla ilgili sorularınız olursa sorabilirisiniz. Yukarda iletişim adresim var.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP