28 Haziran 2010 Pazartesi

"Kağıt heykeller"


Öncelikle, beni yalnız bırakmayan ve izleyen yorum yazan tüm dostlarıma ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum. Vefanın adresi sanal yada reel diye ayrılmıyormuş. 

Bir çok arkadaşımıza teşekkür etmek için gelmek istiyorum ama, bağlantıları olmadığı için dönemiyorum. Bununla ilgili daha önce yazmıştım ama sanırım google ın bu sisteme bir kolayluk getirmesi lazım, yapan var yapamayan var. Büyük ölçüde izleyici kaybına neden oluyor, hoş önce başındaki dertlerden bir kurtulsun da onada razıyım.

Aslında başlıkta "kağıt kesme sanatı" diye yazmalıydım ama, bana göre bu kesme biçme işkeminden çok daha sanatsal duruyor. Resmen yetenek ve sabır işi, yani her yiğidin işi değil. Kağıtları adeta heykel gibi işlemiş. Bu konuda bir çok isim var, sanatçı var. En iyisi sizi bunlardan biriyle başbaşa bırakayım.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP