18 Mayıs 2010 Salı

Singer dikiş makınasını sonunda aldım...


Nihayet dikiş makinamı aldım. Epeydir aklımdaydı ama ancak nasip oldu. Bir kaç haftadır araştırma yaptım, sinbodan tutun janome, pfaff, broder gibi bir çok makinayla karşılaştırma yaptım. Hem bütçeme hem benim yapacaklarıma hitap eden marka singer oldu. En iyi  yol en iyi bildiğimiz yolmuş, hakikaten öyle, servisi özellikleri çok önemli bu tarz aletlerde. Çok fazla daha inceleyemedim, kurcalaya kurcalaya öğrenicem, gerçi ders veriliyor aldığım firma tarafından ama olmazsa çok tıkandığım yerlerde giderim. Resim şu anda netten, benimkinin yurdu belli olunca tekrar resimliycem. Henüz evde işlerim bitmedi, halılar yıkamadan daha gelmedi. Onlarda bitince yavaş yavaş kolları sıvarım. Ancak komşum geldi bir ara ve o daha önce kullandığı için bu tarzı şöyle bir göz attı, en azından çalışıyormu diye bakmak lazım, biliyorsunuz tüketici yasalarına göre bize tanılan süre 1 hafta. Arkadaş çok beğendi, piko desen ilik fermuar gibi bir çok özellik var, herşey otamatik. Kendisinin kalıplarla yaptığı pikoyu tek tuşla yapabildiğini söyledi. Ben biraz zorlanıcam, çünkü yıllardır pedallı makinada diktiğim için motorlu bana zor gelicek, acemiliğim burda olucak herhalde. Daha başında yapamadığım şey ise, iğne ipliğe geçirmek oldu, yani otamatik kendi geçiyormuş ama daha henüz o kadar uğraşamadım, dediğim gibi zamanla alışıcaz birbirimize :) Bu arada bu makinadan kullanan varsa öneri ve yorumlarınızı alabilirsem çok sevinirim.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP