3 Mayıs 2010 Pazartesi

Badem Kurabiye

Yemesi güzel ama yapımı azıcık zahmetli bir kurabiye tarifi bugün sizlere canlarım. Zor tarafı kurabiye piştikten sonraki aşamada. Çikolatayı benmari üsülü eritip, kurabiyeleri önce çikolataya sora ezilmiş ceviz veya fındığa buluyorsunuz. Hepsi o kadar. Vallahi belki kolaydır ama ben şu benmari usuluni ilk kez denedim, şu yaşıma geldim (ay yaşımı sööölemicem işte :D ) daha önce hiç denemiştim o yüzden biraz zorlandım yada çikolatanın cinsi bozuktu ondan zor oldu evet evet kesin çikolata zor eriyenlerdi yoksa ben kimmmm beceriksiz olmak kim canım :D
Hani aramızda kalsın ama benmari usuli çikolata eriten arkadaşlar Allah rızası için hangi marka alıyorsunuz daha güzel ve kolay oluyor şu benmarinin yolu yordamı nedir bilenlerrrr size zahmet yazarmısınız, yazıpta beni şenlendirirmisiniz. Hepinizi öptüm şimdiden.
Gelelim tarifeeeee...............
Badem Kurabiye
Malzemeler:
2 yumurta
1/2 su brd. toz şeker
1,5 su brd. mısır nişastası
1,5 su brd. un
1/2 paket kabartma tozu
1/2 paket vanilya
1/2 çay brd. sıvıyağ + (biraz daha yağı alıyor)
Yapılışı:
Tüm malzemeyi karıştırarak hamuru yoğuyorsunuz, tarifin yağı az geldi toplanmıyordu ben azar azar yağ ilave ettim yaklaşık 1 çay bardağına yakın yağ alıyor aslında. (Tarifi aldığım ablacığım bu şekilde verdi tarifi)

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP