13 Mayıs 2010 Perşembe

Allahın nimeti, ekmeği ayaklara terlik olurmu !!!

E yuhhh artık yani, bunun ne olduğunu daha doğrusu nedemek olduğunu anlayamadım dahası anlamak istemiyorum. Görünen bi defa hoş değil, açıklamasında sadece tasarımdan orjinalliğinden bahsediliyor. Neyin tasarımı neyin orjinalliği ise bu!! Yani başımıza nimet diye koyduğumuz ekmeğin, ayağımza terlik yapılması yada benzetilmesi ne kadar etik, ne kadar doğru akıl sır erdiremedim. Hadi ekmekten sofralar hoş görünsün diye çeşit çeşit şekiller yapıldığına amennah ta, böylesini kabul edemiyorum. Allah iyi bize ekmek veriyor !!!


Gerçek ekmeği bu halemi getirdiler yoksa plastik tarzı maddeyle böyle bir görünüm mü verdiler bilmiyorum ama hoşuma gitmedi kısacası...Kategorisini bile nereye koyucamı bilemedim..







Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP