6 Şubat 2010 Cumartesi

Endonezya' dan haroşa güller


Sayafaları dolaşırken bu gül bana değişik geldi, biliyoruz oldukça revaçta bu güller, keçeden, kumaştan, örgüden ama bu şekilde ben yeni gördüm, haroşa  örneğinden yapılmış, nasıl yapıldığı anlatılmamış ama yekpare olmadığı kesin, ayrı ayrı dilimler halinde artırıp eksiltme yoluyla yapıldığı belli. Zaten konuyu THE JAKARTA POST gazetesinden aldım, yani Jakartalı hanımların çalışmalarını haber yapmışlar, sonrada benim gözüme ilişmişler böyle sizlere ulaştırayım diye :) görün görün taaa Endonezya ya bile gidiyorum sizler için. Yapanların ellerine sağlık, akıl akıldan, el elden üstün diye boşuna dememişler.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP